Szanowni Państwo,

bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program Incident Busters 2024. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

  1. Konferencja odbędzie się w dniach 19-20 czerwca (19 czerwca konferencja, 20 czerwca warsztaty online). 19 czerwca konferencja odbędzie się w hotelu Sound Garden Hotel ul. Żwirki i Wigury 18 02-092 Warszawa . 20 czerwca warsztaty odbędą się wyłącznie online.
  2. Prosimy o przesłanie prezentacji w formacie PPTX do 12 czerwca. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    • Konferencja adresowana jest do szerokiego grona odbiorców - osób odpowiedzialnych za zarządzanie i obsługę incydentów bezpieczeństwa.
    • Prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
    • Mniej znaczy więcej - na slajdach nie powinno znajdować się zbyt wiele treści - po pierwsze może być to mało czytelne dla siedzących dalej od ekranu, po drugie ludzie będą czytali slajdy zamiast słuchać Państwa.
    • Proszę zwrócić uwagę, aby nie czytać slajdów - one powinny być jedynie tłem do wygłaszanej prelekcji.
    • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  3. Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej. Pobierz szablon.
  4. Podczas konferencji będziecie Państwo występować na scenie. Do dyspozycji otrzymacie bądź mikrofon do ręki bądź nagłowny oraz pilot do zmiany slajdów. Na scenie ponadto będzie stał pulpit - mogą Państwo śmiało z niego korzystać aby położyć np. notatki. Przed sceną znajdować się będą dwa ekrany - jeden z podglądem prezentacji, drugi z licznikiem czasu. Bardzo prosimy o nieprzedłużanie swoich wystąpień.
  5. Dla moderatorów grup roboczych przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej: Pobierz informacje nt. grup roboczych Ponadto, przygotowaliśmy szkolenie dotyczące moderacji dyskusji. Zachęcamy do zapoznania się z nim: Obejrzyj szkolenie
  6. Warsztaty odbędą się online. Prowadzący otrzymają linki do pokojów ZOOM. Warsztaty nie będą nagrywane, aby zapewnić pełny komfort uczestnikom.
  7. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia prosimy o przybycie / dołączenie do konferencji co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Po każdej prezentacji, jeśli starczy czasu, dajemy uczestnikom możliwość zadania dodatkowych pytań do Prelegenta.
  8. Otrzymali Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa nie otrzymał grafiki, prosimy o kontakt: filip.walicki@evention.com.pl.
  9. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
  10. Część wystąpień może być nagrywana. Uzyskane nagrania wystąpień możemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom po konferencji przez okres kilkudziesięciu dni. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Możemy także dodatkowo oferować płatny dostęp do materiałów pokonferencyjnych pozostałym osobom. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na tę formę wykorzystania przez nas nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  11. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 7 czerwca!

 

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.